دانلود کنسرتای خیلی زیبای جاستین بیبر با زیر نویس فارسی!

دانلود اینم زیر نویس داره خیلی با مزه و نازه!

دانلود  تو این جاستین یه دختره رو میاره از تو تماشاچیا رو استیج و بهش گل میده و براش اهنگ میخونه! دختره داره ذوق مرگ میشه!  حق داره من جای اون بودم همون موقع که میاوردنم رو استیج درجا میمردم!

هردوشون خیلی نازن.حتما ببینین

بازم میگم نظر فراموش نشه ها!


نظرات شما عزیزان:

justin
ساعت0:36---18 مهر 1394
سلام خسته نباشید دمت گرم عالیه وبت خوش حال میشم منو هم لینگ کنی چون عاشق جاستینم همین طور خودت بیا ببین تو وب من چه خبره از جاستین اهنگ موزیگ ویدیو های که کم تر سایتی پیدا میشه تو وب من هس مرسی از شما

سارا
ساعت13:43---22 آبان 1392
ممنون.حتما دانلود میکنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کنسرت های جاستین ، ،

تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392 ا 17:34 نويسنده : romina ا